ㄧ起來欣賞好聽的歌吧 

IL Divo ~ MaMa




"MAMA"的中英文歌詞

 
(歌詞來自唱片公司提供)
 
英文歌詞&中文歌詞
 
Mama thank you who I am
媽媽,  謝謝妳使我成為現在的我
 
Thank you for all the things I'm not

也為我所未曾成為的感謝妳

Forgive me for the words unsaid
請原諒我未曾說出口的話
For the times 
 
I forgot
那麼多次, 我早已數不清楚
 
Mama renember all my life

媽媽你總是記掛我的人生
You showed me love, you sacrificed
你給我的愛, 你為我犧牲
 
Think of those young and early days
憶起那些年少輕狂的日子

How I've changed  Along the way
隨歲月過去,我早已不同
 
And I know you believed

而我知道你相信

And I know you had dreams
而我知道你曾有夢
And I,m sorry it took all this time to see
我多麼後悔要歷經遙久時光之後

That Iam where I am because of your truth
我才終於明瞭我的存在正是因為你的真

I miss you, I miss you

我想妳  ,  好思念妳
 
Mama forgive the times you cried
媽媽請原諒我讓你落淚的時刻
Forgive me for not making right
請原諒我不學好
All of the storms I may have caused
以及我所惹起的風風雨雨
And I've been wrong
我知道我錯了
Dry youe eyes

請擦乾你的淚
 
Mama I hope this makes you smile
媽媽我希望這可以讓你展露微笑

I hope you're happy with my life
我希望你對我的人生感到滿意
At peace with ever choice I made
支持我所做的每一個選擇
How I've changed    Along the way
人生路上   我已洗心革面
And I know you believed in all of my dreams
我知道你相信我所有的夢
And Iowe it all it you,mama
而我已虧欠你太多 ,  媽媽
 
附註: 如有排列錯誤 請見諒
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    梅寧 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()